De Karoo en Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marloes en Jolanda - WaarBenJij.nu De Karoo en Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marloes en Jolanda - WaarBenJij.nu

De Karoo en Knysna

Door: Marloes en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Marloes en Jolanda

11 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

In de Karoo hebben we een heerlijke wandeling door de bergen gemaakt. Op 2400 meter hoogte, krijg je best een Heidi gevoel hihi.
Ook was het super mooi weer en daar hebben we op het grasveld met elkaar van genoten, erg gezellig hoor zo'n meiden club :-). We verlaten de Karoo en gaan op weg naar Knysna. Maar eerst nog even naar het strand om even wat te relaxen. Zondag kwamen we aan bij onze lodge in Knysna, een erg mooie en met uitzicht op de lagoon. De volgende dag stond er een wandeling op het programma in Tsitsikamma.
Een hele mooie en zeer zware wandeling, en we hebben het beide toch maar ff geflikt. Ja denk je dan, wat was er dan zo moeilijk aan.............
Nou er was geen pad waar je over kon lopen, maar alleen maar rotsen. Best een beetje eng soms vond Jolanda en onze bikkel Marloes die vloog er bijnaoover heen ;-). ´S avonds lekker uit geweest, ook dat is goed te doen in Zuid Afrika! Vandaag stond ons iets heeeel moois te wachten; we gaan Olifant rijden! !! In een park kan je met olifanten lopen en er op rijden. Dat hebben we beide gedaan en dat was zo ongelooflijk gaaf! Dus wij hadden de ochtend van ons leven, vooral Marloes, het was een droom die uitkwam voor haar :-D. Nog een paar dagen hebben we te gaan en daar gaan we ook volop van genieten! Jullie horen snel weer van ons.
Dikke kus van Marloes en Jolanda

• 11 Februari 2014 - 16:42

Karin:

Ja hoor, paardrijden durf je niet :P maar olifantje rijden wel haha :). Veel plezier nog meiden! Xkarin

• 11 Februari 2014 - 19:16

Marjolein:

Ey meiden

Wat een leuke verhalen hebben jullie. En wat heerlijk om te horen dat jullie lekker aan het genieten zijn.. En jeetje wat gaaf Jo op een olifant zitten. Super . Meiden nog veel plezier en geniet er nog ff van.
    Xxx Marjolein

• 11 Februari 2014 - 19:17

Marloes En Jolanda :

Ja Karin heeft gelijk. Vroeger hing Marloes aan mijn benen als we op de kinderboerderij waren en nu lopen en rijden met een olifant.
    Wel super hoor leuke belevenissen en ja de laatste lootjes breken aan maar genietttttttt.
    xx Mam & Pap

• 11 Februari 2014 - 19:46

Hilde:

Hoi meiden, ik ben jaloers: jullie hebben op een olifant gezeten! Het klinkt allemaal super leuk, geniet nog van jullie laatste paar dagen! Kus, Hilde

• 11 Februari 2014 - 19:52

Marloes En Jolanda :

Zo mooi die foto's! Ben wel een beetje jaloers zeg, prachtig!
    Geniet van jullie laatste dagen daar en goede reis naar huis.
    Liefs Esther

• 11 Februari 2014 - 20:33

Jessica:

Ziet er goed uit meiden! Mooie verhalen en leuke foto's! Veel plezier nog het laatste weekje,

X Jess

• 12 Februari 2014 - 07:23

Anneke & Marco:

GEWELDIG meiden. Geniet van jullie laatste dagen daar .
    Groetjes Anneke en Marco