Onze belevenissen in Krugerpark - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marloes en Jolanda - WaarBenJij.nu Onze belevenissen in Krugerpark - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marloes en Jolanda - WaarBenJij.nu

Onze belevenissen in Krugerpark

Door: Marloes en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Marloes en Jolanda

06 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Over het park hadden we al veel verhalen gehoord en nu gingen we het zelf beleven. In de twee dagen die we hebben doorgebracht in het park hebben we zeer veel dieren gezien! Kuddes buffels die de weg willen oversteken en er dus een file ontstaat, omdat ze niet zo snel zijn :-). Heel veel impala's of zoals de Afrikanen zeggen McDonald's. En waar we echt naar hebben moeten zoeken zijn; Olifanten (uiteindelijk best veel gezien, Joehoe wij blij), giraffen, zebra's, gnoes, neushoorns (ook zo gaaf), nijlpaarden (in de Sabie rivier). En als allerlaatste voor dat we het park weer uitgingen zagen we nog een luipaard! !! Hoe gaaf is dat! Iedereen was helemaal heppie de peppie, we hebben twee super mooie en dieren rijke dagen gehad, en dat was helemaal TOP.
Van te voren hadden we gehoopt om een aantal dieren te zien en dat is dubbel en dwars uitgekomen! Onze reis kan nu al niet meer stuk en het is nog maar het begin. Kun je nagaan hoe zeer we genieten :-D. Trouwens niet alleen van de dieren hoor, de omgeving en temperatuur werken ook zeer goed mee net als de gezelligheid in de groep.
We plaatsen snel weer een ander verhaal.
Dikke Buffel knuffel van ons. Tatta :-)

• 06 Februari 2014 - 16:58

Marloes En Jolanda :

Super Super. wat een belevenissen hoop voor jullie dat het de tweede helft
    net zo mooi is.

Mam & Pap